Každý z nás má někdy horší dny a lepší dny. Obviňujeme pak všechny a všechno, co nám přijde pod ruku. Pravda ale je, že jediný kdo je vinen jste VY!

Dramatické pořady v televizi, smutná muzika a nezdravé stravovací návyky souvisí s lidskou náladou. Na kadžého působí efektivněji něco jiného, posouzení nechám na vás samotných.

Čtěte těchto 5 zvedačů nálady

1. Buďte smutní
Úkolem emocí je přeci ukázat, co cítíte. Když jste šťastní, tak to ukažte a stejně tak naopak. Dovolte si projevit city, které vypustíte ven.

na0ccz5bslLion king gif

 

 

 

 

 

Buďte smutní, ale pod jednou podmínkou jen na malou chvilku. Kontrolujte svou mysl a ona automaticky začne vysílat pozitivní myšlenky.

2. Pohyb

Nejsnažší trik vůbec. Cvičení ozdravuje nejen tělo, ale i mysl. A dovádí pozornost vašeho mozku od jeho mizérie.
Tzv. rozchoďte to! Udělejte pár cviků a rozpumpujte váš tep.

 

Body Builder Ballet

 

3. Aktivita
Když se cítíte pod psa, tak se něčím rozptylte. Že se vám nechce nic dělat, to je jasné. I přesto něco udělejte.
Poslechněte si muziku, zavolejte známému, udělejte ty pekelné kliky…
Získejte kontrolu nad svými emocemi.

4. Podívejte se na komedii
Televize jednoznačně pomáhá soustředit pozornost na probíhající program a nabudí tak hormony štěstí.

5. Poslechněte si nadupanou muziku
Není nic horšího než poslouchat depresivní hudbu během vaší smutné chvilky. Naším cílem je si pustit něco svižného, co nás roztančí a rozezpívá.

Tyto tipy vám jsou zde při ruce, když bude nejhůř. Nemusíte se podle nich řídit. Ale zkuste vyzkoušet nějakou metodu a já vám výsledky garantuji.
XOX Lucie

Black Cat High Five

Zvedněte si náladu, když se cítíte pod psa
Ohodnotit