Svět designu se neustále mění, stejně jako se mění svět kolem nás je třeba na tyto změny správně a rychle reagovat. I když není v našich silách zachytit úplně všechno, co se děje!

Ale je tady něco, co byste rozhodně měli reagovat!
Ti, kteří sledují Bizblog již nějaký pátek v roce 2015 a i Vy, kteří jste se zde ještě neohřáli, jsem připravila nové trendy. Podívejte se!

Rozpůlená obrazovka landing page
Pokud nabízíte více než jednu službu nebo například produkt ke stažení, tak právě pro Vás je trend půlení…Rozdělení obrazovky znamená pro návštěvníka možnost volby a lidé mají rádi, když si mohou sami učinit rozhodnutí.
Rozpůlení obrazovky je také volbou číslo jedna, pokud mají být stránky přehledné a přitom je zde —více než jedna nabídka. Často se totiž ve změti nabídek můžete na stránkách ztratit a mohou být pro návštěvníka matoucí. Buďte kreativní… nemusíte tímto stylem nabízet pouze službu nebo produkt. Nabídněte potencionálním klientům emoce a zážitky, které mohou obdržet.

obr1

Ušetříte tak klientovi čas, pokud mu ulehčíte jeho volbu. Mohou se rozhodnout právě TEĎ a TADY!

 

Obrázky přes celou šíři obrazovky
Tohle je sice trend z roku minulého, ale v roce 2016 je to nutnost. Lidé milují obrázky, které jsou krásné, jasné, kvalitní a jednoduché.
Dnes jsou weby postaveny zejména na fotografiích a grafice…což potencionální klienti na začátku nechápou. Často se stává, že máme klienty, kteří nemají pro začátek žádné fotografie ani sebe, ani produktu či služby a v neposlední řadě to pro ně není položka, kterou by zahrnuli na seznam nákladů. V takovém případě se webové stránky vytvoří s náhledovými obrázky, které musí klient později nahradit svými nebo dalším řešením může být koupě z nějaké fotobanky, což není také ideální.

obr2
Nízká kvalita v tomto případě zkazí dobrý a důvěryhodný pocit pro budoucího klienta.

 

Monochromatické barvy
Monochromatické barevné schéma je složeno z jedné základní barvy a dále se pracuje pouze s její sytostí. Monochromatické barvy jsou IN! Ne každý se odváží s nimi pracovat. Zkoušejte a experimentujte.

obr3

 

Minimalistická navigace
Čím méně dáte lidem na výběr, tím větší je šance, že se rozhodnou kliknout a koupit. Vše je o zjednodušení cesty zákazníka přesně tam, kde jej chcete mít.
Použijte patičku webu a také postranních panelů pro důležité informace.

 

Jednoduchá nabídka
Nabídka musí být tedy jednoduchá, jasná a viditelná. Když někdo navštíví web – zpravidla hledá konkrétní informaci, pokud ji nedostane, tak odchází.

obr4

 

Videa
Nechejte si vytvořit produktové video nebo předtavte Vaši službu. Uvědomte si, že máte krátkou chvilku na to, diváka zaujmout. Video řekne víc než fotografie nebo psané slovo. Video vytváří reálnou iluzi.

TEĎ JDĚTE A VYTVOŘTE ÚŽASNÝ WEB!
XOOX Lucie

 Stáhněte si e-book 18 Pravidel pro úspěch na internetu, ZDARMA.

Máte zájem naučit se o webové prezentaci od profesionálů? 

Přihlaste se do programu Magnetický web

WEB DESIGN trendy pro 2016 || Lucie Steiner
Počet hodnocení: 1
5