Když mi lidé řeknou, že podnikají, tak první věc, co udělám – vygoogluju si jejich stránky. Protože jedině tak se dozvím více o nich a o tom, jak to dělají. Pokud vedet nějaký byznys, tak jediná věc, kterou MUSÍTE MÍT je WEBOVÁ STRÁNKA. Zákazníci nakupují více a více na internetu i přes mobilní zařízení, prodeje online stále každoročně rostou. A pořád jso mezi námi tací, kteří žijí v období temna bez internetového spojení se světem. Potencionální zákazníci a i ti současní se s vámi chtějí spojit.
Velké procento maloobchodníků má stránky uživatelsky nepřizpůsobivé.

 

Co tedy poladit k lepšímu a jak by to mělo vypadat?

Landing Page nebo-li homepage: prostě to, co vidí návštěvníci jako první a kde by měli obdržet výzvu k akci pro další krok. Pokud něco prodáváte navedete je k nákupu a pokud nabízíte služby, výzvu k objednání či rezervaci termínu. Získejte pozornost návštěvníka v prvních 90 vteřinách strávených na stránce. Nasměřujte je k nákupu nebo akci, která zrovna probíhá na vašich webových stránkách.

Kontakty
Jedna z nejnavštěvovanějších stránek, když vás zákazníci chtějí oslovit. Hodně stránek má pouze kontaktní formulář bez dalších informací. A co když tento formulář selže nebo nebude fungovat? Nikdo vás prostě nekontaktuje. Tato stránka by tedy mělo obsahovat nejen kontaktní formulář, kontaktní údaje, fakturační údaje, ale také splňovat věci dané přímo ze zákona.

Stránka O MNĚ

Vykřičte svůj příběh!

O sobě o své značce. Kdo by chtěl dělat byznys s člověkem o kterém nic neví. Samotnému nákupu přechází až 7 kontaktů s potencionálním zákazníkem než se rozhodne ke koupi. Prozraďte něco na sebe, aby vám mohli důvěřovat.

FAQ
Nejčastější dotazy sepište a věnujte se přímo zákazníkům. Buďte velmi přesní a zodpovězte jasně všechny otázky. Návod na vytvoření FAQ najdete v článku „Eliminujte nejčastější dotazy na minimum“ na blogu.

Snadná navigace
Kolikrát jste vy sami navštívili stránky a hledali konkrétní produkt nebo informaci a nemohli ji najít. Je to otravné a ztráta času nemáte již náladu ani něco koupit natožtak tam, kde se nacházíte. Pomocí menu a submenu snadno navigujete zákazníka po vašich stránkách.

Vaše firemní stránky
Ohodnotit