Znáte to, vedete web nebo blog a docházejí vám nápady, o jakém tématu a jakým stylem máte psát. Zkrátka málo inspirace na magnetický obsah. Čas od času má každý kdo píše pocit, že už nemá co říct, že mu dochází inspirace a energii na napsání takového článku, kterým by mohl své čtenáře nakopnout.

Je několik způsobů, podle kterých je dobré čerpat nápady na originální obsah webu. V tomto článku si ukážeme jeden z nich. U nás málo známý. Co je na něm skvělé je to, že je to něco odlišného od běžných příspěvků a zároveň je to způsob, jak zvýšit návštěvnost na vašem webu a ještě napomoct zlepšení pozice ve vyhledávačích. O co tedy jde?

jak-zvysit-navstevnost-webu-bizblog

Jedná se o takzvaný blogový karneval a s maškarním nemá pranic společného. Je to v podstatě typ akce, kterou pořádá hostitelský web. Tento web určí nějaké téma a časovou lhůtu, v rámci které vyzve ostatní bloggery k napsání příspěvku na dané téma. Na konci této lhůty hostitelský web zveřejní svůj článek na dané téma a zahrne do něj odkazy na články na všech webech, které se blogového karnevalu účastnily.

Podstatou je, že všechny blogy před nějakou dobu před zveřejněním onoho článku na svém webu zmíní tuto akci a vyzvou další k účasti další weby. Na konci je tedy XX webů, které v dohodnutém termínu zveřejní článek na určité téma a zahrnou odkazy na články všech zúčastněných webů.

Když se podíváme na smysl takovéto akce, je to jasná win-win situace:

Hostitelský web získá pomocí dalších webů novou návštěvnost a v ideálním případě se tito lidé můžou stát i stálými čtenáři vašeho webu. Ten samý přínos to bude mít pro všechny zúčastněné weby. A získají také návštěvníci webu – zájemci o určité téma si rádi přečtou různé zkušenosti od různých lidí nebo se podívají na dané téma z jiného úhlu pohledu. Vyhrají tedy všichni.

Praktickým příkladem je bilancování např. on-line marketérů nad uplynulým rokem, kde odkazují na své známé, kteří také napsali shrnutí. Je ale možné vybrat libovolné téma. V zahraničí někteří bloggeři takovouto akci pořádají pravidelně a zvyšují si tak návštěvnost a zároveň získávají cenné zpětné odkazy. Vyzkoušíte to také? Nebo to necháte na nás?

Máte zájem naučit se o webové prezentaci od profesionálů? 

Přihlaste se do programu Magnetický web.

Málo známý způsob, jak zvýšit návštěvnost webu
Ohodnotit