Ne vždy Vámi zvolená „zaručená“ prodejní strategie je ta, která vám přinese peníze. Dnes se pokusíme tomu pomoci.
Jak se tedy vyhnout chybám a co dělat místo nich!

Tyto strategie jsou aplikovatelné na jakýkoliv byznys. Ať už jste infopodnikatel, prodáváte fyzické produkty nebo služby.

Malá odezva trhu
První vždy musíte pochopit lépe svůj trh, tak abyste jej byli schopni zaujmout a pomoci s řešením jejich problémů. Čtěte tak různé recenze na internetu a použijte slova těch, kteří si váš produkt kupují a užívají. Vytvořte zprávu, kterou vyšlete mezi cílové zákazníky.

Krok 1# prozkoumejte Amazon.com pro zábavu a zisk

Amazon je absolutně zlatý důl na skutečné recenze. Postup je navíc tak jednoduchý až je to směšné.

Krok 2# projděte výsledky v dané kategorii

Jděte na amazon.com a v kategoriích vyhledejte svůj produkt
pozn.: nemusíte hledat pouze konkrétní věc, pokud jste např. výživový poradce můžete hledat v kategorii „knihy“ spojené s tématem výživy a zde naleznete názory lidí, kteří se zajímají o stejné věci, které nabízíte i vy.

Krok 3# čtěte recenze

A protože hledáme nějaké emoce…nezajímají vás průměrná hodnocení, ale ty která jsou nízká nebo naopak vysoká. Posbírané klíčové slova, emoce použijte právě ve svých příspěvcích na soc. sítích, na webu, na výzvách k akci…

Krok 4# poučte se z emocí

Poskládejte jednotlivé díly skládačky do sebe a vytvořte perfektní prodejní kanál.

Sami doporučujeme v online programu Podnikání na Amazonu vybírat produkt, tak aby byl snadno inovovatelný právě na základě uživatelských zkušeností.

Další krok je…
udělat změnu, protože kdyby pro vás nebylo důležité něco změnit, tak tady nečtete článek…

CO když váš prodejní kanál totálně selhal
Počet hodnocení: 5
4.2