Začneme hlavním magnetem na zákazníky. Pokud jej nemáte nebo není dobrý, tento článek Vám doslova změní život.

Hlavní Magnet – podstatné jméno – neodolatelná nabídka, velmi vysoké hodnoty, šance vyměnit informace za jejich kontakt.

 

Cílem hlavního magnetu je maximalizovat počet návštěvníků, kterým učiníte nabídku.

Toto je první krok ve Vašem procesu optimalizace hodnoty pro zákazníka.

Podívejte se na 9 různých typů hlavních magnetů a na několik chybných otázek, které si pokládá většina byznysů.

Specifičnost

Dobrá zpráva je, že hlavní magnet nemusí být dlouhý, rozsáhlý nebo časově náročný na jeho vytvoření.

Ve skutečnosti dlouhý a rozsáhlý magnet má velmi malou míru konverze.

Jednoduše potřebujete vyřešit nějaký konkrétní problém s unikátním řešením pro určitou část trhu.

Tady je klíč…

Výborný magnet nabízí obrovskou hodnotu během 5 minut čtení.

1. Příručky a návody

Různé příručky a návody jsou nejčastějším typem hlavních magnetů.

Pokud používáte zrovna tento typ jako hlavní magnet i Vy, buďte na pozoru.

Může se Vám stát, že snadno porušíte pravidlo specifikace magnetu.

 

2. Taháky a zprávy

Tyto dva typy fungují velmi dobře.

Jsou zpravidla krátké (na jednu stránku) a mají velmi specifickou informaci.

Můžeme je dát v podobě seznamu, myšlenkové mapy nebo plánu.

 

3. Návody a Zdroje

 

4. Video trénink

Pokud Vám to dává smysl a jste schopní natočit video. Získáte efektivní způsob, jak vytvořit magnet pro Vaše zákazníky.

 

5. Software zdarma ke stažení/zkušební verze

Softwarové společnosti často nabízí zkušební verze jejich programů volně ke stažení formou magnetu.

 

6. Slevy a poštovné zdarma

Pro ty z Vás, kteří prodávají hmotné produkty online nebo offline, můžete pomocí magnetu nabídnout slevu na zboží nebo na poštovné.

 

7. Kvízy a dotazníky

Testy nebo průzkumy, které po jejich vyplnění zašlou výsledky na e-mail, generují nový způsob magnetu.

 

8. Vyhodnocení a testy

Vyhodnocení a testy probíhají online z důvodu rychlého doručení výsledků na e-mail.

 

9. Prodejní materiály

Někdy, mohou Vaši zákazníci toužit nejvíce po katalogu nebo ceníku Vašich produktů a služeb.

 

Jak zajistím návštěvnost mého hlavního magnetu?

Špatná otázka!

Vždyť návštěvnost je všude kolem Vás.

Google, Facebook a LinkedIn (ty největší zdroje) mají miliony, ne miliardy uživatelů, které pošlou k Vašemu magnetu.

 

Správné otázky jsou: 

Kolik magnetů mám vytvořit?

Jak dobře budou tyto magnety konvertovat?

Stojí za to navštívit mou stránku s magnetem?

Stojí za to můj magnet?

Co kdyby Váš hlavní magnet generoval pokaždé návštěvě 200 korun zisk. Přiváděli byste návštěvnost na Vaše stránky?

Více na www.magnetickymarketing.cz

9 magnetických myšlenek a příkladů
Ohodnotit