8 klíčových elementů, které vám chybí na webu

Tak jste to spustili a co teď?! Čas vám proplouvá mezi prsty a stále na vašich webových stránkách nic neděje? Ujišťuji vás, že: „JE TO NORMÁLNÍ“
Právě teď se můžete zpětně ohlédnout a začít sledovat, vylepšovat a inovovat vaše stránky.
Nic nepůsobí více nedůvěryhodně než nemít vlastní doménu
Pronajímáte si systém například eshopu a nemáte možnost mít vlastní doménu? Ani pro začátky podnikání není toto šťastným řešením. Každý, opakuji KAŽDÝ, má mít vlastní doménu. Je to nejlevnější záležitost, jakou si v internetovém světě můžete pořídit. Své nápady na doménu můžete ověřovat na těchto stránkách https://www.nic.cz V dnešní době je dokonce lepší mít registrovaných více domén, které by se vám mohly v budoucnu hodit pro vaše další služby, které chcete nabízet nebo produkty, které chcete prodávat.
Zhoupněte se v Sociální sítích
Možná jste se již dlouho skrývali před zraky ostatních. Pokud to s vaším businessem myslíte vážně, TEĎ je ta správná doba se ukázat ve světle reflektorů. Chcete být přece tam, kde jsou vaši klienti. Toto je nejsnažší cesta, jak je oslovit, zaujmout a dlouhodobě vytvářet vztah.
Okno do duše vašeho webu
Nechybí vám náhodou na vašich stránkách okno pro hledání? Vaše klíčová slova neurčíte jen podle Googlu, ale také podle toho, co lidé hledají na vašem webu, když zrovna neví přesný název výrobku.
Formuláře a kontakty
Nechejte mě hádat. Myslíte si, že máte na webu kontaktní formulář a tím to pro vás končí. Když někde něco chce, tak mi přeci napíše?! Je potřeba vaše kontaktní údaje napsat do patičky webu, do FAQ otázek a na stránku o mně.
Obchodní podmínky, Ochrana osobních údajů, reklamační řád,…
Tohle je kritický bod na vašich stránkách. Neusnadněte si cestu zkopírováním těchto zákonných informací z jiných stránek například vaší konkurence. Tyto dokumenty je potřeba vždy indivuduálně upravit pro vaše potřeby a právě kopírováním si můžete mnohdy více ublížit než pomoci. V tomto případě je dobré vyhledat radu právníka.
Selfíčko
Upřímně je potřeba, abyste byli na webu vidět. Vytváří to důvěru vašich klientů, vědět od koho nakupují. Běžte se vyfotit k profesionálovi. V Brně můžete využít služeb fotografa Martina Vejrosty (http://www.steinermedia.cz).
Cenotvorba
Je na čase si sednout a jasně vyčíslit váš čas, služby a produkty. Není možné ceny střílet od pasu. Vždy byste měli mít klíč, který je pro všechny stejný. Není nutné mít na webu ceník. Dokonce se to již dnes nenosí. Ale dejte vašim klientům představu o cenách jaké si budete účtovat.
FAQ
Na stránce s otázkami a odpověďmi můžete zazářit. Jen málokdo umí zodpovědět jakoukoliv otázku. Buďte vždy otevření a pište pravdu.
Co z těchto 8 elementů chybělo právě na vašem webu? Pokud chcete pomoci od Steiner Media s vašimi stránkami neváhejte nás kontaktovat na emailu lucie@steinermedia.cz
8 klíčových elementů, které vám chybí na webu
Počet hodnocení: 2
5