Pro majitele tradičních businessů je naprosto zásadní výběr lokality. Co třeba restaurace, která dobře vypadá a výborně vaří, ale je zašitá v nějaké uličce, že o ní skoro nikdo neví? Nebo obchod s oblečením na malém městě, ve kterém se prodávají značky, které jinak seženete jen v zahraničí. Nápad dobrý, ale v malém městě na to lidi prostě nemají.

 

Jaké jsou výhody, když jste on-line podnikání?

 

 Nemusíte řešit, kde jsou vaši zákazníci

V on-line podnikání můžete prodávat naprosto cokoliv a vždy si své zákazníky najdete. Můžete jít cestou objemu – prodat hodně kusů za malou cenu těžit z vysokého počtu prodejů, nebo se zaměřit na prodej s vysokou marží, tedy na klientelu, která si potrpí na luxus. Výběr je zcela na vás.

 

Každé off-line podnikání musí mít nějakou pobočku nebo prodejnu – nějaké místo, kde dochází ke kontaktu se zákazníky. V podnikání na internetu skutečně na místě ani v nejmenším nezáleží. Všechno se zkrátka odehrává on-line a co je na tom nejlepší, máte naprostou svobodu v tom, co, kdy a kde děláte.

Nízké provozní náklady

V žádné jiné formě nebudete mít tak nízké náklady jako v on-line marketingu. Nájem, sklady, zaměstnanci, neefektivní reklama – to v internetovém podnikání nemusíte řešit.

Maximálně zacílená reklama

PPC reklamy ve vyhledávací síti dostanou na váš web ty lidi, kteří hledají to, co nabízíte.  Pokud víte, jaké stránky navštěvují potenciální zákazníci, můžete umístit textové inzerát a bannery tam právě na takové stránky.

Non stop otevírací doba

Nemusíte řešit časy od-do, které by vyhovovaly vašim zákazníkům. Na stránky přichází lidé kdykoliv. Můžete se probudit a podívat se, kolik máte nových prodejů přes noc.

Snadná inovovatelnost

Image značky je to, co u zákazníků rozhoduje jestli vy nebo konkurence. A nejde zdaleka jen o logo a slogan. Na vnímání brandu se podílí design obchodu/webu, komunikace se zákazníkem. Když si zařídíte prodejnu v nějakém stylu, jen těžko to budete překopávat. Změnit design webu dnes není nic složitého.

Poskytnutí pohledu z druhé strany

Poskytněte zákazníkovi pohled do „zákulisí“. Poskytněte informace kdo jste, co nabízíte a JAK může váš produkt někomu pomoci. Sdělte svou vizi. Více informací = větší pravděpodobnost nákupu.

Snadná expanze

Můžete začít v malém měřítku a až budete mít výsledky, expandovat do celého světa. Jednoduše zkopírujete své strategie a web do angličtiny a/nebo dalších jazyků. Stačí si najmout kvalitního překladatele nebo korektora. Oproti expanzi klasického podnikání spojeného s obrovským množství administrativy je toto neuvěřitelně snadné.

 

To nejlepší na konec. Podnikat on-line už dávno neznamená prodávat SVÉ zboží nebo služby. Je více způsobů, jak budovat on-line podnikání a přitom sám nic neprodávat. Jedním z nich je affiliate marketing. Pokud vytvoříte opravdu hodnotný web, nemusí být vaše příjmy z affiliate jen přivýdělek, ale opravdu slušný business.

Poradíme vám, jak vytvořit magnetický web, který nezapadne mezi všemi ostatními.

8 důvodů, proč je on-line podnikání vynikající investicí
Ohodnotit