E-mail marketing je pořád jedním z nejefektivnějších nástrojů. Ačkoliv je zde mnoho věcí, kterým byste se měli vyhnout. Hlavně, když hodláte něco prodat a potřebujete mít úspěšná čísla vašich konverzí.
Vlastníte webovou stránku nebo se živíte online, tak dřívě či později budete muset prodat zákazníkům pomocí e-mailu.

A v tomto případě jsem pro vás připravila 6 chyb, kterým se definitivně musíte vyhnout.

How-to-Write-an-Effective-Email

 

1. Nezačít bez oslovení
Chcete znát nejrychlejší způsob, jak někoho donutíte zmáčknout „DELETE“ e-mail? Začněte svou zprávu „Vážený pane“ nebo „uživateli“. Tohle vás čeká nejčastěji ve SPAMU, ty takhle začínají.
Nebuďte líní e-mail personalizovat, najděte jméno komu chcete zprávu zaslat a pravděpodobně raději nezačínejte „Vážený“.

2. Použití e-mailového klienta zdarma
Účet zdarma u poskytovatelů jako je Gmail, Seznam, Centrum,…a jim podobní není v žádném případě profesionální. Navíc nikdo nepozná z jaké webové stránky mu e-mail přišel. Navíc vytvoření e-mailu jako je např. info@steinermedia.cz je zcela zdarma a jasně víte, kdo vám píše na první pohled.

3. Zkrácený odkaz
Pokud chcete, aby zákazník kliknul na odkaz ve vaší zprávě, tak nevytvářejte nečitelné či zkrácené odkazy viz. http://bit.ly/Y8jL8
Proč byste to dělali? Váš zákazník chce vědět, kam jej odkazujete a nechcet podstoupit riziko.

4. Předmět e-mailu není jasný
Řekněte, co posíláte ihned v předmětu e-mailu. Nikoho již nebaví předměty typu „Už jste to viděli?“ co proč a jak….Další možností je opět dát do předmětu jméno příjemce, to je věc, kterou SPAM neumí.

5. Nechoďte přímo k věci
Jděte rovnou na věc. Každý přehlédne omáčku, kterého nezajímá. Pokud jej zaujmete hned na začátku poté si rád přečte celý e-mail.

6. Všechno se do e-mailu nevleze
Zahrňte všechny podstatné informace, které potřebuje pro své rozhodnutí o koupi.

6 chyb, co nedělat v prodejním e-mailu
Ohodnotit