5 důvodů, proč i vy musíte tvořit obsah

Pokud máte svůj web, určitě jste větu „obsah je král“ už slyšeli. Přemýšleli jste, jestli se to vztahuje i na vás?

„Mám svůj e-shop s pár produkty, nepotřebuji nic psát.“

„Tvorba obsahu je pro bloggery, ne pro e-shopy.“

„Nabízím konkrétní službu, o čem bych asi psala, to je přece ztátou času.“

„Stejně neumím psát.“…

Říkáte si něco podobného? Čtěte dál, protože vám ukážu, proč byste právě vy měli využívat obsahového marketingu.

1) Budování brandu

Pokud lidem nabídnete zajímavé články, mnohonásobně zvýšíte šanci, že jim vy, resp. vaše značka uvíznete v hlavě. To už je dobrý důvod, ale pojďme ještě dál. Vytvořte něco, s čím si lidé budou moci vaši značku spojit. Vítězí zapamatovatelnost a jednoduchost.  Logo, slogan, maskot, cokoliv…a blog je dalším na řadě.

2) Budování důvěry

Prodáváte zboží stejně jako tisíce vašich konkurentů. Podívejte se na to očima zákazníka – přijde na váš web a uvidí podobnou nabídku. Když na  e-shop umístíte tlačítko s odkazem na související blog, má zákazník možnost nakouknout tomu všemu pod pokličku, dozvědět se něco více o zboží, o souvisejících tématech, o vás. Když vás zákazník pozná, bude k vám mít větší důvěru než ke konkurenci.

3) Tajemný Google

Algoritmy vyhledávačů se hlavně v poslední době neustále mění a jsou velice těžko předvídatelné. Ze strany Googlu je zde trend preferování webů s průběžně doplňovaným obsahem před weby, na které nic nepřibývá nebo jsou články doplňovány nárazově.

4) Prostor k vyjádření

Zdlouhavé popisky zboží nikdo nečte. Popište vaše produkty zábavnou formou na blogu, přiložte video s použitím, pozitivní recenze od zákazníků.

5) Nemusíte utratit ani korunu

Obsahový marketing je jeden z nejefektivnějších marketingových kanálů a zdrojem relevantní návštěvnosti, přitom vás nemusí stát ani korunu. Obsah vám samozřejmě může tvořit někdo jiný, pokud se ale rozhodnete psát sami, můžete o sobě skutečně dát vědět řadě zákazníků.

Tak hurá do psaní. A pokud si stále nevíte rady, jak začít, můžete využít naší 30-ti minutové konzultace zdarma.

5 důvodů, proč i vy musíte tvořit obsah
Počet hodnocení: 12
4.5