Tento článek, který právě čtete nepopisuje žádné konkrétní produkty. Ale bude klíčovým ve vašem online světě. Je to ten typ, který si budete přát, abyste věděli a četli již dávno…Jako marketéři chceme, aby naše texty měly velký dopad.. Chceme vyvolat emoce, které ihned vyvolají reakci k dalšímu kroku až nakonec výzva k akci, kterou je konverze za nákup.

Ale jak na to? 

Tímhle tématem se zabýváme pořád. Je to o zkoušení různých formátů a sledování, který z nich zaujal statisticky více vaše publikum.

Udeřte na citlivá místa

Strach je silný motivátor. Možná pro někoho jedna z nejsilnějších emocí, která definitivně zaujme vaši pozornost. Předtím tedy než nabídnete řešení je třeba nadhodit problém.

  • selhání
  • nenávist
  • strach
  • nebezpečí
  • samota
  • stres
  • smrt
  • zranitelnost
  • chybování
  • riskování

 

Slova, která zvyšují naléhavost

Zatímco jste váš subjekt vytavili strachu, prozkoumejte další teorii.

Strach, že něco propásneme.

Vzpomeňte si kdy naposledy jste něco kupovali a co bylo pro Vás větší hnací silou:

  1. Výhoda získat tu věc?
  2. Strach, že propásnete tu možnost si to koupit?

Strach z promeškané příležitosti je vždy mnohem větší než strach získat něco.

V jedné studii provedli pokus a připravili dvě nádoby se sušenkami. V první nádobě bylo sušenek 10 a v druhé pouze dvě. I když byly v obou nádobách stejné sušenky, ta se dvěmi sušenkami přilákala mnohem více hladovců.

Zlaté pravidlo pro zvýšení konverze je tedy vyvolání touhy.

  • teď
  • rychle
  • dochází
  • poslední šance
  • konečný
  • neopakující se

 

Každý má rád exkluzivní nabídky

Všichni někdy chceme, co nemůžeme mít. Lidé chtějí být totiž součástí nějaké komunity “vyvolených”. Exkluzivita tak zvyšuje přidanou hodnotu.

A jaká slova tedy zahrají na zákazníkův chtíč po exkluzivním produktu?

  • pouze pro členy
  • pouze pro zvané
  • být jedním z mála
  • dostat se dovnitř
  • být první, kdo se to dozví
  • limitovaný
  • požadování registrace

 

Malá garance se cení

Budujte důvěru ve vaši značku pomocí těchto faktorů:

  • autenticita
  • certifikace
  • doživotní záruka
  • vrácení peněz
  • ochrana

 

Vytvořte si vlastní seznam 

Sepište si vlastní seznam silných slov, které prodávají. Pokaždé když navštívíte nějakou landing page nebo prodejní dopis, tak si dělejte poznámky.

Přečtete každý řádek a vyberte, na která slova je dán ten správný důraz.

Po nějaké době budete mít svůj vlastní list slov, která budete používat pro vaše publikum.

Pokud víte o nějakém, které zaručeně funguje, podělte se s námi v diskuzi pod článkem. 

XO Lucie

28 významných slov ke zvýšení prodejů
Počet hodnocení: 1
5