10 způsobů, jak vytvořit nadpis, který všechno změní

Tipy, triky a techniky jsou sice skvělé rady, které nám pomohou, ale někdy prostě nechceme načerpat stovky nových marketingových strategií.

Někdy nám stačí, když něco zapneme a ono to funguje a my se můžeme posunout na druhý bod na našem seznamu a odškrtnout si ten předešlý jako hotový. Pokud se chcete naučit více o psaní poutavých nadpisů, můžete začít zde a nebo tady.

Pokud budete číst až dokonce, tak vám prozradím mou oblíbenou aplikaci.

Na druhou stranu pokud si nechcete zdlouhavě číst o tom, jak tvořit nadpisy, tento článek je přesně pro vás.

Efektivní nadpisy musí mít příslib. Musí v nich být jistá naléhavost nebo informace, kterou musíme bezpodmínečně znát. Nadpisy jsou specifické a lákavé pro cílové publikum. Použijte následující šablony pro vytvoření vašeho nadpisu a upoutání pozornosti čtenáře.

  1. Jak (něčeho dosáhnout) v (krátkém časovém úseku)

Lidé si rádi stanovují nějaké cíle, kterých chtějí dosáhnout a nejlépe v co nejkratším možném čase. Tyto příklady #nadpisů mohou být použity v jakémkoliv odvětví. Nezapomeňte vždy upřesnit časový úsek, za který je mohou dosáhnout.

Příklady:

  • Jak vytvořit vysoce konverzní nadpisy za méně než 60 sekund
  • Jak ulovit bohatého klienta v příštích 30 minutách
  • Jak naučit venčit štěňátko za pouhé 3 dny
  1. Jak (získat výhodu) bez (vynaloženého úsilí)

Existuje spousta výhod a bonusů, které chceme získat. Obvzláště ty, které nás nic nestojí. Pokud tedy ukážete, jak lze získat tyto #bonusy bez nákladů, tak máte automaticky pozornost čtenáře. Přemýšlejte jaký nejčastější problém řeší váš klient a ukažte mu, jak se mu vyhnout.

Příklady:

  •  Jak získat vysněnou práci bez rozeslání 5000 životopisů
  •  Jak získat bakalářský titul bez depresí a půjček
  •  Jak se vyšplhat na společenském žebříčku bez obrovských nákladů
  1. Kombinace 1. a 2.: Jak (něčeho dosáhnout/získat) v (krátkém čase) bez (vynaloženého úsilí)

Pokud to funguje samostatně, tak proč to nespojit.

Příklady:

  • Jak ulovit bohatého klienta během hodiny bez jediné koruny
  • Jak získat titul za tři roky bez depresí a půjček
  • Jak získat vysněnou práci tento týden bez rozeslání 5000 životopisů
  1. Neskutečně snadný způsob jak (něčeho dosáhnout)

Jak už jsem řekla, všichni aktivní #čtenáři hledají, jak něco snadno získat. Když vytvoříte váš obsah, který jim usnadní práci, tak cílíte na větší publikum a přitom zůstáváte atraktivní svým cílovým zákazníkům.

Příklady:

  • Neuvěřitelně jednoduchý způsob, jak ulovit 10 nových klientů za den
  • Neuvěřitelně snadný způsob získání vašeho titulu bez zadlužení
  • Neuvěřitelně snadný způsob, jak získat práci, kterou chcete
  1. Zaručená metoda, jak se vyhnout (častým chybám)

Stejně jako chceme dosáhnout úspěchů, tak se chceme také vyhnout #chybám. Tím, že budete psát o častých chybách snadno získáte pozornost. Věnujte se spíše problémům, které jsou emoční ztrátou než-li finanční.

Příklady:

  •  Zaručená metoda, jak se vyhnout nezájmu ze strany klienta
  •  Zaručený způsob, jak se vyhnout studentské půjčce
  •  Zaručený způsob, jak se vyhnout mizerné práci
  1. 10 věcí (něco zajímavého), které o vás říkají

Lidé o sobě rádi čtou. Stejně jako o sobě rádi přemýšlejí. Mají také rádi různé kvízy. Pokud tedy napíšete něco zajímavého přímo o nich, zaujmete jejich pozornost.

Příklady:

  •  10 věcí, které o sobě říkají majitelé byznysů
  •  10 věcí, co o vás vypovídá vaše první práce
  •  10 věcí, co o vás řekne váš titul
  1. 10 málo známých způsobů, jak (něčeho dosáhnout)

Tady je další skvělý způsob, jak spojit klienty a váš byznys touhou po dosažení něčeho. Použitím fráze: „málo známý“ vyhecujete lidi k akci.

Příklady:

  •  10 málo známých způsobů, jak ulovit klienta
  •  10 málo známých způsobů, jak získat bakalářský titul
  •  10 málo známých způsobů, jak mít vysněnou práci
  1. Jak (dosáhnout něčeho) jako (slavný příklad)

Je jen málo věcí, které na papíře zaujmou stejně jako vizuálně. Vyberte nějaké slavné jméno, které je známé a jako protiklad použijte nějaké běžné jméno jako Petr Novák. Lidé se poté lépe ztotožní s cíly, kterých mohou dosáhnout.

Příklady:

  •  Jak získávat klienty jako Bill Gates
  •  Jak rozjet obchod s knihami jako Jeff Bezos
  •  Jak vytvořit značku jako je Aplle
  1. Vědecký důkaz jak, (něčeho dosáhnout)

Lidé oběcně mají rádi čísla. Čísla vykazují důvěryhodnost. Proto využijte vašich statistik a případových studií k odlišení se od konkurence.

Příklady:

  •  Jak ulovit bohatého klienta podle vědeckých důkazů
  •  Jak vystoupat rychle nahoru podle vědecky prokázaných metod
  •  Jak napsat nejčtenější titulek podle vědeckých statistik
  1. (co většina lidí dělá špatně)

Pokud se vám nedaří, přemýšlíte, co děláte špatně. Víme, že je potřeba to změnit a hledáme způsoby jak. Pokud nabídnete řešení problému, stanete se vyhledávanými experty ve svém oboru.

Příklady:

  •  Nepřinesla vaše emailová kampaň ovoce?
  •  Nepřinesl vám váš nový oblek štěstí na pohovoru?
  • Nejste šťastní, protože máte málo klientů?

Zkuste zapracovat těchto 10 předvyplněných nadpisů do vašich článků a uvidíte zvýšení konverzí.

 

Vidíte, někdy se vyplatí si počkat…tady to je online aplikace zdarma pro tvorbu nadpisů podle klíčových slov. Pokud už někdy nevíte o čem psát #články nebo nevíte jaké nadpisy by oslovili čtenáře, tak tady je: http://www.portent.com/tools/title-maker.

 

P. S.: Nejraději bych si nechala své vychytávky jenom pro sebe, ale že jste to vy… 🙂

P.S.S.: Na obsahový marketing jsme ve Steiner Media experti. Přečtěte si něco blíže o #MagnetickýMarketing, díky kterému vám dokážeme přilákat zákazníky doslova jako magnet.

A nezapomeňte článek ohodnotit hvězdičkami☆☆☆☆☆

 

XOXO Lucie

10 způsobů, jak vytvořit nadpis, který všechno změní
Počet hodnocení: 5
4.4